Digitální knihovnaUPCE
 

K objektivním determinantám procesů profesního učení studentů učitelství

ČlánekOtevřený přístuppeer-reviewedpublished
Náhled

Datum publikování

2005

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

On the basis of the discussion of current trends in pregraduate teacher education the paper aims to present results of a research project conducted during a long-term teaching practice (so-called Clinical year) at the Faculty of Humanities, University of Pardubice. The analysis focused on some of the objective determinants of teacher trainees' professional learning processes, namely on the time and types of their real clinical experience.

Rozsah stran

p. 171-182

ISSN

1211-6629
1211-6629

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Scientific papers of the University of Pardubice. Series C, Institute of Languages and Humanities. 10(2004)

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Studijní program

Signatura tištěné verze

47334

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

vzdělávání učitelů, profesionální růst, studium, Analýza

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced