Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingové plánování současných a potenciálních oborů podnikání jako subsystém strategického managementu podniků chemického průmyslu

ČlánekOtevřený přístuppeer-reviewedpublished
Náhled

Datum publikování

1999

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

This paper deals with position of marketing planning of current and potential SBUs in system of strategic management of chemical companies. It discuses qualification of top management and management of SBUs in this system. It also shows the succession of phase of strategic management process with marketing planning of SBUs as its subsystem.

Rozsah stran

s. 211-215
p. 211-215

ISSN

1211-555X

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Scientific papers of the University of Pardubice. Series D Faculty of Economics and Administration. 4 (1999)

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

Studijní program

Signatura tištěné verze

47940

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

chemický průmysl, podniky, Marketing, Strategický management

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced