Marketingové plánování současných a potenciálních oborů podnikání jako subsystém strategického managementu podniků chemického průmyslu
ČlánekOtevřený přístuppeer-reviewedpublishedSoubory
Datum publikování
1999
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
This paper deals with position of marketing planning of current and potential SBUs in system of strategic management of chemical companies. It discuses qualification of top management and management of SBUs in this system. It also shows the succession of phase of strategic management process with marketing planning of SBUs as its subsystem.
Rozsah stran
s. 211-215
p. 211-215
p. 211-215
ISSN
1211-555X
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Scientific papers of the University of Pardubice. Series D Faculty of Economics and Administration. 4 (1999)
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
Studijní program
Signatura tištěné verze
47940
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
chemický průmysl, podniky, Marketing, Strategický management