Regionálny marketing ako súčasť regionálneho manažmentu
Článekpeer-reviewedpublished Náhled není k dispozici
Soubory
Datum publikování
2002
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
In this article we focus on relation between regional marketing and regional management. We characterize regional influence and its effects on marketing in region. Moreover we discuss marketing tools in regional marketing (product, price, place, promotion, people, relations) and we try to define it contains with the focus on regional aspects.
Rozsah stran
p. 125-129
ISSN
1211-555X
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Scientific papers of the University of Pardubice. Series D Faculty of Economics and Administration. 7 (2002)
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Studijní program
Signatura tištěné verze
47940
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Region, Marketing, prostředí, lidé, Komunikace