Digitální knihovnaUPCE
 

Sociální odpovědnost firem

Článekpeer-reviewedpublished
Náhled

Datum publikování

2006

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

This contribution describes new and very often using concept Corporate Social Responsibility (CSR). Ideas of this article are classification, explaining its center of the center of the problem, its genesis and a concept with a context. The contribution explains also other concepts like Green Paper, the stakeholders etc.

Rozsah stran

p. 19-23

ISSN

1211-555X

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Scientific papers of the University of Pardubice. Series D, Faculty of Economics and Administration. 10 (2006)

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Studijní program

Signatura tištěné verze

47940

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

sociální odpovědnost, firmy, chování firmy, etické kodexy, Zelená kniha

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced