Sociální odpovědnost firem
Článekpeer-reviewedpublishedSoubory
Datum publikování
2006
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
This contribution describes new and very often using concept Corporate Social Responsibility (CSR). Ideas of this article are classification, explaining its center of the center of the problem, its genesis and a concept with a context. The contribution explains also other concepts like Green Paper, the stakeholders etc.
Rozsah stran
p. 19-23
ISSN
1211-555X
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Scientific papers of the University of Pardubice. Series D, Faculty of Economics and Administration. 10 (2006)
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Studijní program
Signatura tištěné verze
47940
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
sociální odpovědnost, firmy, chování firmy, etické kodexy, Zelená kniha