Vliv kovokeramického brzdového špalíku na mikrografii povrchu jízdní plochy železničního kola

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Sedláček, Radek
dc.date.accessioned 2009-03-12T15:52:10Z
dc.date.available 2009-03-12T15:52:10Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.issn 1211-6610
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/32044
dc.description.abstract Tato práce se zabývá vlivem kovokeramického třecího materiálu brzdového špalíku na drsnost povrchu jízdní plochy kola lokomotiv řady 111. Závěry k této problematice vyplynuly z porovnávacích měření provedených na dvou hnacích vozidlech uvedené řady. Jedna lokomotiva měla osazeny brzdové špalíky z kovokeramického třecího materiálu Diafrikt K4 a druhá měla klasické litinové špalíky. Zjištěné hodnoty potvrdily rozdílné drsnosti jízdní plochy kol, které jsou v třecí protiploše k špalíkům Diafrikt K4 oproti špalíkům litinovým. Rozdíl je ovšem oproti velmi malý a nepotvrzuje teorii vysokého stupně vyleštění jízdní plochy kola kovokeramickým třecím materiálem. cze
dc.format s. 69-84 cze
dc.format p. 69-84 eng
dc.format.extent 91498 bytes cze
dc.format.extent 91498 bytes eng
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.format.mimetype application/pdf eng
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.relation.ispartof Scientific papers of the University of Pardubice. Series B, The Jan Perner Transport Faculty. 7 (2001) eng
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject brzdové obložení cze
dc.subject kovokeramické slitiny cze
dc.subject železniční kola cze
dc.subject jízdní plochy cze
dc.subject lokomotivy cze
dc.subject testování cze
dc.title Vliv kovokeramického brzdového špalíku na mikrografii povrchu jízdní plochy železničního kola cze
dc.type Article eng
dc.identifier.signature 47578
dc.peerreviewed yes eng
dc.publicationstatus published eng


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet