Využití metod operačního výzkumu při nasazování vozidel městské hromadné dopravy

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Podolák, Milan
dc.date.accessioned 2009-03-12T15:51:31Z
dc.date.available 2009-03-12T15:51:31Z
dc.date.issued 1999
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.issn 1211-6610
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/32022
dc.description.abstract Článek se zabývá časovou spolehlivostí veřejné regionální dopravy. Je zde popsán obecný model GOP - 1[1] na síťových grafech. cze
dc.format s. 233-242 cze
dc.format p. 233-242 eng
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.relation.ispartof Scientific papers of the University of Pardubice. Series B, The Jan Perner Transport Faculty. 4 (1998) eng
dc.subject městská hromadná doprava cze
dc.subject časová spolehlivost cze
dc.subject operační výzkum cze
dc.title Využití metod operačního výzkumu při nasazování vozidel městské hromadné dopravy cze
dc.type Article eng
dc.identifier.signature 47578
dc.peerreviewed yes
dc.publicationstatus published


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet