Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.author |
Podolák, Milan |
|
dc.date.accessioned |
2009-03-12T15:51:31Z |
|
dc.date.available |
2009-03-12T15:51:31Z |
|
dc.date.issued |
1999 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.issn |
1211-6610 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/32022 |
|
dc.description.abstract |
Článek se zabývá časovou spolehlivostí veřejné regionální dopravy. Je zde popsán obecný model GOP - 1[1] na síťových grafech. |
cze |
dc.format |
s. 233-242 |
cze |
dc.format |
p. 233-242 |
eng |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.relation.ispartof |
Scientific papers of the University of Pardubice. Series B, The Jan Perner Transport Faculty. 4 (1998) |
eng |
dc.subject |
městská hromadná doprava |
cze |
dc.subject |
časová spolehlivost |
cze |
dc.subject |
operační výzkum |
cze |
dc.title |
Využití metod operačního výzkumu při nasazování vozidel městské hromadné dopravy |
cze |
dc.type |
Article |
eng |
dc.identifier.signature |
47578 |
|
dc.peerreviewed |
yes |
|
dc.publicationstatus |
published |
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|