Využití metod operačního výzkumu při nasazování vozidel městské hromadné dopravy
ČlánekOtevřený přístuppeer-reviewedpublishedDatum publikování
1999
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Článek se zabývá časovou spolehlivostí veřejné regionální dopravy. Je zde popsán obecný model GOP - 1[1] na síťových grafech.
Rozsah stran
s. 233-242
p. 233-242
p. 233-242
ISSN
1211-6610
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Scientific papers of the University of Pardubice. Series B, The Jan Perner Transport Faculty. 4 (1998)
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
Studijní program
Signatura tištěné verze
47578
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
městská hromadná doprava, časová spolehlivost, operační výzkum