Digitální knihovnaUPCE
 

Využití metod operačního výzkumu při nasazování vozidel městské hromadné dopravy

ČlánekOtevřený přístuppeer-reviewedpublished
Náhled

Datum publikování

1999

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Článek se zabývá časovou spolehlivostí veřejné regionální dopravy. Je zde popsán obecný model GOP - 1[1] na síťových grafech.

Rozsah stran

s. 233-242
p. 233-242

ISSN

1211-6610

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Scientific papers of the University of Pardubice. Series B, The Jan Perner Transport Faculty. 4 (1998)

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

Studijní program

Signatura tištěné verze

47578

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

městská hromadná doprava, časová spolehlivost, operační výzkum

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced