Využití metod operačního výzkumu při nasazování vozidel městské hromadné dopravy

Show simple item record

dc.contributor.author Podolák, Milan
dc.date.accessioned 2009-03-12T15:51:31Z
dc.date.available 2009-03-12T15:51:31Z
dc.date.issued 1999
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.issn 1211-6610
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/32022
dc.description.abstract Článek se zabývá časovou spolehlivostí veřejné regionální dopravy. Je zde popsán obecný model GOP - 1[1] na síťových grafech. cze
dc.format s. 233-242 cze
dc.format p. 233-242 eng
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.relation.ispartof Scientific papers of the University of Pardubice. Series B, The Jan Perner Transport Faculty. 4 (1998) eng
dc.subject městská hromadná doprava cze
dc.subject časová spolehlivost cze
dc.subject operační výzkum cze
dc.title Využití metod operačního výzkumu při nasazování vozidel městské hromadné dopravy cze
dc.type Article eng
dc.identifier.signature 47578
dc.peerreviewed yes
dc.publicationstatus published


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account