dc.contributor.advisor |
Melichar, Vlastimil |
cze |
dc.contributor.author |
Haken, Stanislav
|
|
dc.date.accessioned |
2009-02-02T11:01:26Z |
|
dc.date.available |
2009-02-02T11:01:26Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/30404 |
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je navrhnout zlepšení pozice České pošty, s.p. v oblasti balíkových zásilek na trhu. V bakalářské práci je definováno co je vlastně logistika a její činnosti. Jsou zde představeny firmy, které v tomto odvětví působí, a jejich produkty. Část práce je věnována legislativě. Součástí práce je i analýza zmíněných logistických firem. Z této analýzy vychází návrhy řešení pro Českou poštu, s.p. a další možná zlepšení k přizpůsobení se aktuálnímu vývoji v uvedené oblasti. |
cze |
dc.format |
52 s. |
cze |
dc.format.extent |
949421 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
analýzy |
cze |
dc.subject |
Logistika |
cze |
dc.subject |
služby |
cze |
dc.subject |
zásilky |
cze |
dc.subject |
konkurencespchopnost |
cze |
dc.subject |
firmy |
cze |
dc.subject |
analyses |
eng |
dc.subject |
Logistics |
eng |
dc.subject |
services |
eng |
dc.subject |
postal packets |
eng |
dc.subject |
Competitive advantage |
eng |
dc.subject |
companies |
eng |
dc.title |
Analýza trhu logistických služeb v České republice z pohledu České pošty státního podniku |
cze |
dc.title.alternative |
Market analysis of logistic services in Czech Republic with general view of Česká pošta |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Beran, Leoš |
cze |
dc.date.accepted |
2009 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor work is concept for innovation position Česká pošta, s.p. in the area parcel post in the marketplace. There is defined what is symbolic logic and her function. There are introduced some companies which have function in this branch and thein productions. One part of this work is paid to legislation. The other part of this work is about analysis mentioned logistic companies. The proposal of solution and more innovation for adapting to actual development in this area for Česká pošta, s.p. come from analysis. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D19723 |
cze |
dc.identifier.signature |
D19723 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |