Analýza trhu logistických služeb v České republice z pohledu České pošty státního podniku
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2008
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem bakalářské práce je navrhnout zlepšení pozice České pošty, s.p. v oblasti balíkových zásilek na trhu. V bakalářské práci je definováno co je vlastně logistika a její činnosti. Jsou zde představeny firmy, které v tomto odvětví působí, a jejich produkty. Část práce je věnována legislativě. Součástí práce je i analýza zmíněných logistických firem. Z této analýzy vychází návrhy řešení pro Českou poštu, s.p. a další možná zlepšení k přizpůsobení se aktuálnímu vývoji v uvedené oblasti.
Rozsah stran
52 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní technologie a spoje
Signatura tištěné verze
D19723
D19723
D19723
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
analýzy, Logistika, služby, zásilky, konkurencespchopnost, firmy, analyses, Logistics, services, postal packets, Competitive advantage, companies