Digitální knihovnaUPCE
 

Narativní postupy v počítačových hrách

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2008

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce z literárněvědného hlediska sleduje příběh v počítačových hrách. Zabývá se jeho konstrukcí ve vztahu k fikčnosti a teorii možných světů. Snaží se postihnout hranici mezi světem literatury a počítačových her. Zaměřuje se na fikční koncepce a možné světy. Dále také na modality fikčních světů ve vztahu k hráči existence herního subjektu a jeho úloze v příběhu. Snaží se také popsat nejčastěji využívané motivy a topoí z pohledu fikčních konstrukcí. Vše se snaží doložit na příkladech her z období od roku 1988 do současnosti a také literární tvorbou s nimi spjatou.

Rozsah stran

75 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Historicko-literární studia

Studijní program

Historické vědy

Signatura tištěné verze

D19453
D19453

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

počítačové hry, vypravěči, fikční světy, Modality, computer games, narratives, fictional worlds, modalities

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced