Narativní postupy v počítačových hrách
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2008
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce z literárněvědného hlediska sleduje příběh v počítačových hrách. Zabývá se jeho konstrukcí ve vztahu k fikčnosti a teorii možných světů. Snaží se postihnout hranici mezi světem literatury a počítačových her. Zaměřuje se na fikční koncepce a možné světy. Dále také na modality fikčních světů ve vztahu k hráči existence herního subjektu a jeho úloze v příběhu. Snaží se také popsat nejčastěji využívané motivy a topoí z pohledu fikčních konstrukcí. Vše se snaží doložit na příkladech her z období od roku 1988 do současnosti a také literární tvorbou s nimi spjatou.
Rozsah stran
75 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Historicko-literární studia
Studijní program
Historické vědy
Signatura tištěné verze
D19453
D19453
D19453
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
počítačové hry, vypravěči, fikční světy, Modality, computer games, narratives, fictional worlds, modalities