dc.contributor.advisor |
Studený, Jiří |
cze |
dc.contributor.author |
Mezera, Filip
|
|
dc.date.accessioned |
2008-11-02T11:38:21Z |
|
dc.date.available |
2008-11-02T11:38:21Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/30290 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce z literárněvědného hlediska sleduje příběh v počítačových hrách. Zabývá se jeho konstrukcí ve vztahu k fikčnosti a teorii možných světů. Snaží se postihnout hranici mezi světem literatury a počítačových her. Zaměřuje se na fikční koncepce a možné světy. Dále také na modality fikčních světů ve vztahu k hráči existence herního subjektu a jeho úloze v příběhu. Snaží se také popsat nejčastěji využívané motivy a topoí z pohledu fikčních konstrukcí. Vše se snaží doložit na příkladech her z období od roku 1988 do současnosti a také literární tvorbou s nimi spjatou. |
cze |
dc.format |
75 s. |
cze |
dc.format.extent |
1378499 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
počítačové hry |
cze |
dc.subject |
vypravěči |
cze |
dc.subject |
fikční světy |
cze |
dc.subject |
Modality |
cze |
dc.subject |
computer games |
eng |
dc.subject |
narratives |
eng |
dc.subject |
fictional worlds |
eng |
dc.subject |
modalities |
eng |
dc.title |
Narativní postupy v počítačových hrách |
cze |
dc.title.alternative |
The narrative concepts in computer games |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2008 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work describes the narrative concepts in computer games from view of literature science. The work deals with the construction of the fictional world in PC games and borders between literature and PC games. It is focused on fictional conception and possible worlds. The work focuses on fictional possibilities in played character and problems of played subject existence and its determination in narrative worlds. The work also deals with symbols and motives - from point of view of fictional construction. These constructs there are illustrated on games from 1988 – 2008 and literature. |
eng |
dc.description.department |
Katedra historických věd |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Historicko-literární studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D19453 |
cze |
dc.identifier.signature |
D19453 |
|
dc.thesis.degree-program |
Historické vědy |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |