dc.contributor.advisor |
Buchta, Miroslav |
cze |
dc.contributor.author |
Chvojková, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2008-11-02T10:30:58Z |
|
dc.date.available |
2008-11-02T10:30:58Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/29978 |
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem této bakalářské práce je podat celistvý pohled na obchodní řetězce v České republice, jejich vývoj, analýzu současného stavu a analýzu prognóz do budoucna. Součástí práce je doplnit obraz tohoto stavu o vlastní marketingový průzkum. První kapitola pojednává o základních pojmech a problematice retailingových firem. Seznamuje s různými členěními a typy obchodních řetězců. Druhá kapitola se zabývá vlastním vymezením obchodních řetězců a také se snaží vysvětlit podstatu fungování tohoto typu obchodování. Dále se zde pojednává o tendencích a trendech na světových trzích v retailingu. Třetí kapitola se zaměřuje na analýzu současného stavu obchodu na vybraném vzorku nejúspěšnějších českých obchodních řetězců. V závěru kapitoly jsou nastíněny možné prognózy vývoje obchodu pro rok 2008 a předpokládaný vývoj v následujících letech. Čtvrtá kapitola se zaměřuje na běžné marketingové postupy obchodních řetězců. Jádro této kapitoly tvoří vlastní marketingový průzkum, jehož cílem je zjistit postoje chrudimských občanů k obchodním řetězcům. |
cze |
dc.format |
63 s., 6 s. příloh |
cze |
dc.format.extent |
1611208 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
obchodní řetězce |
cze |
dc.subject |
maloobchody |
cze |
dc.subject |
supermarkety |
cze |
dc.subject |
obchodní domy |
cze |
dc.subject |
marketingové průzkumy |
cze |
dc.subject |
retail chains |
eng |
dc.subject |
retail stores |
eng |
dc.subject |
supermarkets |
eng |
dc.subject |
department stores |
eng |
dc.subject |
Marketing research |
eng |
dc.title |
Obchodní řetězce a jejich vliv na obchodní činnnost |
cze |
dc.title.alternative |
Retail chains and their influence on business activities |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2008 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The main objective of this thesis is to give a coherent view of the business chain in the Czech Republic, and their development analyzes the current situation and analysis of forecasts for the future. Part of the work is to complement the picture of the state of their own marketing research. The first chapter deals with basic concepts and issues retailingových companies. Acquainted with the various classifications and types of retail chains. The second chapter deals with its own definition of commercial chains, and also seeks to explain the nature of the operation of this type of trading. Furthermore, discusses the trends and trends in world markets in retailing. The third chapter focuses on an analysis of the current state of trade on a selected sample of the most successful Czech supermarket chains. At the end of chapter outlines possible to forecast the development of trade for 2008 and outlook for the coming years. The fourth chapter focuses on common marketing practices of commercial chains. The core of this chapter are the very marketing research, in order to establish position Chrudim’s citizens to retail networks. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku - Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D19415 |
cze |
dc.identifier.signature |
D19415 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |