Obchodní řetězce a jejich vliv na obchodní činnnost
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2008
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Hlavním cílem této bakalářské práce je podat celistvý pohled na obchodní řetězce v České republice, jejich vývoj, analýzu současného stavu a analýzu prognóz do budoucna. Součástí práce je doplnit obraz tohoto stavu o vlastní marketingový průzkum. První kapitola pojednává o základních pojmech a problematice retailingových firem. Seznamuje s různými členěními a typy obchodních řetězců. Druhá kapitola se zabývá vlastním vymezením obchodních řetězců a také se snaží vysvětlit podstatu fungování tohoto typu obchodování. Dále se zde pojednává o tendencích a trendech na světových trzích v retailingu. Třetí kapitola se zaměřuje na analýzu současného stavu obchodu na vybraném vzorku nejúspěšnějších českých obchodních řetězců. V závěru kapitoly jsou nastíněny možné prognózy vývoje obchodu pro rok 2008 a předpokládaný vývoj v následujících letech. Čtvrtá kapitola se zaměřuje na běžné marketingové postupy obchodních řetězců. Jádro této kapitoly tvoří vlastní marketingový průzkum, jehož cílem je zjistit postoje chrudimských občanů k obchodním řetězcům.
Rozsah stran
63 s., 6 s. příloh
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management podniku - Management malých a středních podniků
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D19415
D19415
D19415
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
obchodní řetězce, maloobchody, supermarkety, obchodní domy, marketingové průzkumy, retail chains, retail stores, supermarkets, department stores, Marketing research