Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Paulovič, Jaroslav |
|
dc.contributor.author |
Daňková, Aneta
|
|
dc.date.accessioned |
2008-11-02T10:25:38Z |
|
dc.date.available |
2008-11-02T10:25:38Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/29912 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce se ve své teoretické části zabývá především působením reklamy na populaci a to z hlediska cílů reklamy a následné reakce těch, kterým je reklama určena. Dále ukazuje jakou roli pro reklamu hrají masová média, především televize. V neposlední řadě nás seznamuje mimo sociologického pohledu na reklamu, také s psychologickým pojetím účinků reklamy. Je tedy zřejmé, že tato část práce působí jako informační podklad pro následnou empirickou část. Podstatně větší pozornost je v práci věnována výzkumu, který je zaměřen na skupinu studentů Univerzity Pardubice. Jeho pomocí se tak dovídáme, jak právě oni televizi a televizní reklamu vnímají. |
cze |
dc.format |
40 s. |
cze |
dc.format.extent |
258041 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
televizní reklama |
cze |
dc.subject |
masová média |
cze |
dc.subject |
propaganda |
cze |
dc.subject |
prostředky přesvědčování |
cze |
dc.subject |
účinky reklamy |
cze |
dc.subject |
television advertising |
eng |
dc.subject |
mass media |
eng |
dc.subject |
publicity campaign |
eng |
dc.subject |
resources of persuasion |
eng |
dc.subject |
effects of advertising |
eng |
dc.title |
Vnímání televizní reklamy vysokoškolskou mládeží |
cze |
dc.title.alternative |
Higher education students´perspective on TV advertising |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Šanderová, Jadwiga |
|
dc.date.accepted |
2008 |
|
dc.description.abstract-translated |
In its teoretical part this project is specialized on effects of advertising to population. It's taking from stand-point of drift advertising and reactions of people who were targeted by advertisement.Then it shows which role for advertisement mass media above all television play. In the next step we can get acquainted with sociological view on advertisement and with psychological conception of effects of advertising.It's evident, that this part of project is causing as infomation base for empirical part of project. In my project is devoted much bigger attention to research, which is specialized on the group of student from University of Pardubice. Thanks to this research we know student's sensation of television and television advertising. |
eng |
dc.description.department |
Katedra sociálních věd |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D19282 |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociologie |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|