Vnímání televizní reklamy vysokoškolskou mládeží

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Paulovič, Jaroslav
dc.contributor.author Daňková, Aneta
dc.date.accessioned 2008-11-02T10:25:38Z
dc.date.available 2008-11-02T10:25:38Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/29912
dc.description.abstract Tato práce se ve své teoretické části zabývá především působením reklamy na populaci a to z hlediska cílů reklamy a následné reakce těch, kterým je reklama určena. Dále ukazuje jakou roli pro reklamu hrají masová média, především televize. V neposlední řadě nás seznamuje mimo sociologického pohledu na reklamu, také s psychologickým pojetím účinků reklamy. Je tedy zřejmé, že tato část práce působí jako informační podklad pro následnou empirickou část. Podstatně větší pozornost je v práci věnována výzkumu, který je zaměřen na skupinu studentů Univerzity Pardubice. Jeho pomocí se tak dovídáme, jak právě oni televizi a televizní reklamu vnímají. cze
dc.format 40 s. cze
dc.format.extent 258041 bytes
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject televizní reklama cze
dc.subject masová média cze
dc.subject propaganda cze
dc.subject prostředky přesvědčování cze
dc.subject účinky reklamy cze
dc.subject television advertising eng
dc.subject mass media eng
dc.subject publicity campaign eng
dc.subject resources of persuasion eng
dc.subject effects of advertising eng
dc.title Vnímání televizní reklamy vysokoškolskou mládeží cze
dc.title.alternative Higher education students´perspective on TV advertising eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Šanderová, Jadwiga
dc.date.accepted 2008
dc.description.abstract-translated In its teoretical part this project is specialized on effects of advertising to population. It's taking from stand-point of drift advertising and reactions of people who were targeted by advertisement.Then it shows which role for advertisement mass media above all television play. In the next step we can get acquainted with sociological view on advertisement and with psychological conception of effects of advertising.It's evident, that this part of project is causing as infomation base for empirical part of project. In my project is devoted much bigger attention to research, which is specialized on the group of student from University of Pardubice. Thanks to this research we know student's sensation of television and television advertising. eng
dc.description.department Katedra sociálních věd cze
dc.thesis.degree-discipline Sociologie cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D19282
dc.thesis.degree-program Sociologie cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet