Vnímání televizní reklamy vysokoškolskou mládeží
Bakalářská práceDatum publikování
2008
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce se ve své teoretické části zabývá především působením reklamy na populaci a to z hlediska cílů reklamy a následné reakce těch, kterým je reklama určena. Dále ukazuje jakou roli pro reklamu hrají masová média, především televize. V neposlední řadě nás seznamuje mimo sociologického pohledu na reklamu, také s psychologickým pojetím účinků reklamy. Je tedy zřejmé, že tato část práce působí jako informační podklad pro následnou empirickou část. Podstatně větší pozornost je v práci věnována výzkumu, který je zaměřen na skupinu studentů Univerzity Pardubice. Jeho pomocí se tak dovídáme, jak právě oni televizi a televizní reklamu vnímají.
Rozsah stran
40 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Sociologie
Studijní program
Sociologie
Signatura tištěné verze
D19282
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
televizní reklama, masová média, propaganda, prostředky přesvědčování, účinky reklamy, television advertising, mass media, publicity campaign, resources of persuasion, effects of advertising