Digitální knihovnaUPCE
 

Vnímání televizní reklamy vysokoškolskou mládeží

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2008

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato práce se ve své teoretické části zabývá především působením reklamy na populaci a to z hlediska cílů reklamy a následné reakce těch, kterým je reklama určena. Dále ukazuje jakou roli pro reklamu hrají masová média, především televize. V neposlední řadě nás seznamuje mimo sociologického pohledu na reklamu, také s psychologickým pojetím účinků reklamy. Je tedy zřejmé, že tato část práce působí jako informační podklad pro následnou empirickou část. Podstatně větší pozornost je v práci věnována výzkumu, který je zaměřen na skupinu studentů Univerzity Pardubice. Jeho pomocí se tak dovídáme, jak právě oni televizi a televizní reklamu vnímají.

Rozsah stran

40 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Sociologie

Studijní program

Sociologie

Signatura tištěné verze

D19282

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

televizní reklama, masová média, propaganda, prostředky přesvědčování, účinky reklamy, television advertising, mass media, publicity campaign, resources of persuasion, effects of advertising

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced