Digitální knihovnaUPCE
 

Critical discourse analysis of advertisement

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2008

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce se zabývá problematikou kritické diskurzivní analýzy. Vysvětluje základní principy a metodiku tohoto multidisciplinárního odvětví sociolingvistiky. Hlavním cílem je představit jazyk jako nástroj často skryté dominance nadřazených skupin nad skupinami podřízenými. Tato práce předkládá žánr novinové reklamy jako jeden z příkladů skryté manipulace. Důraz je kladen především na výskyt manipulativních textuálních jevů a jejich charakter ve vztahu k celkové povaze, tématu a cílům dané reklamy.

Rozsah stran

95 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Anglický jazyk pro hospodářskou praxi

Studijní program

Filologie

Signatura tištěné verze

D19211

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

kritická diskurzivní analýza, diskurz, Reklama, sociolingvistika, critical discourse analysis, Advertisement, advertising, sociolinguistics

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced