Možnosti ČSA a.s. k získání zákazníků nízkonákladových leteckých dopravců
Diplomová práceSoubory
Datum publikování
2008
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Ústředním tématem diplomové práce je řešení aktuální otázky společnosti ČSA a.s., jak získat nové zákazníky na své linky při zachování současné klientely a při udržení charakteru nabízeného produktu, který nabízí jako klasický dopravce. Práce se zabývá postavením ČSA a.s. na trhu, vývojem obchodně přepravních ukazatelů a možností rozvoje dceřiné společnosti Click4Sky.com. Současně charakterizuje nízkonákladové letecké společnosti, low-cost dopravce na Letišti Praha a jimi nabízené produkty.
Rozsah stran
66 s., 3 s. obr. příloh
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
D18816
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Czech Airlines a.s., Full-Service Carriers, České aerolinie a.s., nízkonákladoví letečtí dopravci, klasičtí letečtí dopravci