Digitální knihovnaUPCE
 

Možnosti ČSA a.s. k získání zákazníků nízkonákladových leteckých dopravců

Diplomová práce
Náhled

Datum publikování

2008

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Ústředním tématem diplomové práce je řešení aktuální otázky společnosti ČSA a.s., jak získat nové zákazníky na své linky při zachování současné klientely a při udržení charakteru nabízeného produktu, který nabízí jako klasický dopravce. Práce se zabývá postavením ČSA a.s. na trhu, vývojem obchodně přepravních ukazatelů a možností rozvoje dceřiné společnosti Click4Sky.com. Současně charakterizuje nízkonákladové letecké společnosti, low-cost dopravce na Letišti Praha a jimi nabízené produkty.

Rozsah stran

66 s., 3 s. obr. příloh

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Dopravní inženýrství a spoje

Signatura tištěné verze

D18816

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Czech Airlines a.s., Full-Service Carriers, České aerolinie a.s., nízkonákladoví letečtí dopravci, klasičtí letečtí dopravci

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced