Hodnocení účinnosti motivace pracovníků

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Dytrt, Zdeněk
dc.contributor.author Semencová, Markéta
dc.date.accessioned 2008-08-12T08:27:59Z
dc.date.available 2008-08-12T08:27:59Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/29635
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce je hodnocení účinnosti motivace pracovníků. Cílem práce je na základě obecných přístupů zhodnotit motivaci pracovníků Zákaznického centra společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s. a analyzovat, které faktory, jakým způsobem a do jaké míry tuto motivaci ovlivňují. Teoretická část popisuje základní pojmy lidské a pracovní motivace a motivační teorie. Další část pojednává o přístupu k motivaci. Z praktického hlediska je motivační přístup přiblížen na společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s.. Celkové zhodnocení motivace je provedeno empirickým výzkumem metodou pozorování. cze
dc.format 42 s. cze
dc.format.extent 754937 bytes eng
dc.format.mimetype application/pdf eng
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject Motivation eng
dc.subject motivation theories eng
dc.subject motivation tools eng
dc.subject attitudes eng
dc.subject systems of benefits eng
dc.subject Motivace cze
dc.subject motivační teorie cze
dc.subject motivační nástroje cze
dc.subject přístupy cze
dc.subject Systémy odměňování cze
dc.title Hodnocení účinnosti motivace pracovníků cze
dc.title.alternative Evaluation of employees motivation effectiveness eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2008
dc.description.abstract-translated The subject of this bachelor work is evaluation of employees motivation effectiveness. The goal of the work is to evaluate the motivation of the Customer care centre of T-Mobile Czech Republic, Inc. from the point of general attitudes, and to analyze different ways affecting the motivation and their range. In the theoretical part, basic concepts of human and work motivation and motivation theories are described. The second part deals with different attitudes to motivation. The attitude to motivation is approximated to T-Mobile Czech Republic, Inc. from the practical point of view. For the general evaluation of motivation, an empiric research through the method of observation is used. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Veřejná ekonomika a správa cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D18262
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet