dc.contributor.advisor |
Dytrt, Zdeněk |
|
dc.contributor.author |
Semencová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2008-08-12T08:27:59Z |
|
dc.date.available |
2008-08-12T08:27:59Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/29635 |
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce je hodnocení účinnosti motivace pracovníků. Cílem práce je na základě obecných přístupů zhodnotit motivaci pracovníků Zákaznického centra společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s. a analyzovat, které faktory, jakým způsobem a do jaké míry tuto motivaci ovlivňují. Teoretická část popisuje základní pojmy lidské a pracovní motivace a motivační teorie. Další část pojednává o přístupu k motivaci. Z praktického hlediska je motivační přístup přiblížen na společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s.. Celkové zhodnocení motivace je provedeno empirickým výzkumem metodou pozorování. |
cze |
dc.format |
42 s. |
cze |
dc.format.extent |
754937 bytes |
eng |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
eng |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
Motivation |
eng |
dc.subject |
motivation theories |
eng |
dc.subject |
motivation tools |
eng |
dc.subject |
attitudes |
eng |
dc.subject |
systems of benefits |
eng |
dc.subject |
Motivace |
cze |
dc.subject |
motivační teorie |
cze |
dc.subject |
motivační nástroje |
cze |
dc.subject |
přístupy |
cze |
dc.subject |
Systémy odměňování |
cze |
dc.title |
Hodnocení účinnosti motivace pracovníků |
cze |
dc.title.alternative |
Evaluation of employees motivation effectiveness |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2008 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of this bachelor work is evaluation of employees motivation effectiveness. The goal of the work is to evaluate the motivation of the Customer care centre of T-Mobile Czech Republic, Inc. from the point of general attitudes, and to analyze different ways affecting the motivation and their range. In the theoretical part, basic concepts of human and work motivation and motivation theories are described. The second part deals with different attitudes to motivation. The attitude to motivation is approximated to T-Mobile Czech Republic, Inc. from the practical point of view. For the general evaluation of motivation, an empiric research through the method of observation is used. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Veřejná ekonomika a správa |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D18262 |
|
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |