Hodnocení účinnosti motivace pracovníků
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2008
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Předmětem bakalářské práce je hodnocení účinnosti motivace pracovníků. Cílem práce je na základě obecných přístupů zhodnotit motivaci pracovníků Zákaznického centra společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s. a analyzovat, které faktory, jakým způsobem a do jaké míry tuto motivaci ovlivňují. Teoretická část popisuje základní pojmy lidské a pracovní motivace a motivační teorie. Další část pojednává o přístupu k motivaci. Z praktického hlediska je motivační přístup přiblížen na společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s.. Celkové zhodnocení motivace je provedeno empirickým výzkumem metodou pozorování.
Rozsah stran
42 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Veřejná ekonomika a správa
Studijní program
Hospodářská politika a správa
Signatura tištěné verze
D18262
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Motivation, motivation theories, motivation tools, attitudes, systems of benefits, Motivace, motivační teorie, motivační nástroje, přístupy, Systémy odměňování