dc.contributor.advisor |
Stříteská, Michaela |
|
dc.contributor.author |
Kolčárková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2008-08-12T08:24:23Z |
|
dc.date.available |
2008-08-12T08:24:23Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/29595 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou vlivu vzdělávání na pracovní výkonnost zaměstnanců České spořitelny a.s., oblastní pobočky Pardubice. Analýza je prováděna pomocí měkkého faktoru prosperity (spokojenost zákazníků). Nejdřív jsou popsány důležité teoretické poznatky související s touto problematikou. Praktická část této práce zpočátku seznamuje s celkovou charakteristikou podniku, poté se věnuje analýze vzdělávacích metod a popisuje průběh tréninkového dne. Poslední kapitola je věnována charakteristice hodnotících metod, výsledkům zpracovaných dat spokojenosti zákazníků a také informuje o zjištěných skutečnostech. |
cze |
dc.format |
63 s., 8 s. příloh |
cze |
dc.format.extent |
1534404 bytes |
eng |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
eng |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
Education |
eng |
dc.subject |
work efficiency |
eng |
dc.subject |
Evaluation |
eng |
dc.subject |
Vzdělávání |
cze |
dc.subject |
pracovní výkonnost |
cze |
dc.subject |
hodnocení |
cze |
dc.title |
Analýza vlivu vzdělávání na pracovní výkonnost zaměstnanců České spořitelny a.s., pobočka Pardubice |
cze |
dc.title.alternative |
An analysis of the influence of education on work efficiency in Česká spořitelna a.s., district branch Pardubice |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2008 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work deals with analysis of influence of education on work efficiency of workers in Česká spořitelna, a.s., district branch Pardubice. Analysis is done of the soft element of prosperity (customer satisfaction). First important theoretical pieces associated with this theme are discussed. The practical part informs about the general characteristics of the company, followed by an analysis of education methods and a description of the process of the training day. The last chapter focuses on evaluation methods, processing of results, customer satisfaction and also informs about investigated facts. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku - Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D18253 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |