Learning English vocabulary
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2008
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zabývá aktivitami sloužícími k procvičení slovní zásoby. V teoretické části autor definuje žáka, slovní zásobu, materiální didaktické pomůcky, aktivity a hry. V praktické části autor zkoumá potenciál aktivit a užití slovníků a interaktivní tabule ve výuce.
Rozsah stran
92 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Učitelství anglického jazyka
Studijní program
Učitelství pro základní školy
Signatura tištěné verze
D18113
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
vocabulary, learning process, interactive board, dictionaries, slovní zásoba, výuka, interaktivní tabule, slovníky