Digitální knihovnaUPCE
 

The use of vocabulary in the language of advertising

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2008

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce se zabývá užitím lexika v reklamních titulcích, které propagují kosmetické výrobky v britských magazínech pro ženy. Jazyk reklamy je v práci charakterizován na rovině formální i významové. První část práce je teoretická a na jejím základě je vypracována podrobná analýza reklamních titulků, která je okomentována v praktické části.

Rozsah stran

77 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Anglický jazyk pro hospodářskou praxi

Studijní program

Filologie

Signatura tištěné verze

D18049

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

advertising, word-formation, alliteration, connotation, metaphor, metonymy, Reklama, tvorba slov, aliterace, konotace, metafora, metonymie

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced