Péče o zákazníky v dopravní firmě
Diplomová práceOtevřený přístupSoubory
Datum publikování
2008
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zaměřuje na způsoby péče o zákazníky v dopravní firmě. Zabývá se též strategií řízení klíčových zákazníků a systémem CRM. V závěru práce je řešen návrh plánu implementace systému řízeného vztahu se zákazníkem v konkrétní dopravní firmě.
Rozsah stran
78 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
D18820
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
customers, transportation firms, Marketing, Implementation, zákazníci, dopravní firmy, Marketing, strategie KAM, systém CRM, Implementace