Digitální knihovnaUPCE
 

Utváření morálních hodnot u dětí předškolního věku

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2008

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce postihuje vývoj morálního usuzování u dětí předškolního věku. Zabývá se vymezením morálky a její důležitosti pro společnost. Seznamuje s koncepcemi J. Piageta, L. Kohlberga a R. L. Selmana zabývajícími se kognitivním a s ním souvisejícím morálním vývojem. Nastiňuje mechanismy, v nichž si dítě morálku osvojuje, s důrazem na herní aktivitu jakožto přirozenou činnost využitelnou při formování zárodků morálního usuzování. V poslední části vysvětluje význam převzetí péče o předškolní děti státními institucemi.

Rozsah stran

43 s., 4 s. příloh

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Sociologie

Studijní program

Sociologie

Signatura tištěné verze

D18959

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

morality, pre-school education, moral development, Games, nursery schools, morálka, předškolní výchova, morální vývoj, Hry, mateřské školy

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced