Digitální knihovnaUPCE
 

Analýza konkurence na trhu distribuce zboží objednaného přes internetový obchod a její využití pro Českou poštu, s.p.

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2008

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Cílem bakalářské práce je návrh pro zlepšení pozice České pošty, s.p. v oblasti distribuce zboží na trhu internetových obchodů. Teoretická část je zaměřena na základní principy elektronického obchodování, které vychází z rozvoje elektronické komunikace a internetu. V další části práce je zpracována analýza současného stavu distribuce zboží a porovnání vybraných přepravních společností. Z této analýzy vychází návrhy řešení pro Českou poštu, s.p. a další možná zlepšení k přizpůsobení se aktuálnímu vývoji v uvedené oblasti.

Rozsah stran

52 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management, marketing a logistika ve spojích

Studijní program

Dopravní technologie a spoje

Signatura tištěné verze

D18768

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

analyse, Czech Post, distribution, Internet shops, traffic companies, Competition, Analýza, Česká pošta, distribuce, internetové obchody, dopravní společnosti, Konkurence

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced