Analýza konkurence na trhu distribuce zboží objednaného přes internetový obchod a její využití pro Českou poštu, s.p.
Bakalářská práceOtevřený přístupSoubory
Datum publikování
2008
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem bakalářské práce je návrh pro zlepšení pozice České pošty, s.p. v oblasti distribuce zboží na trhu internetových obchodů. Teoretická část je zaměřena na základní principy elektronického obchodování, které vychází z rozvoje elektronické komunikace a internetu. V další části práce je zpracována analýza současného stavu distribuce zboží a porovnání vybraných přepravních společností. Z této analýzy vychází návrhy řešení pro Českou poštu, s.p. a další možná zlepšení k přizpůsobení se aktuálnímu vývoji v uvedené oblasti.
Rozsah stran
52 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management, marketing a logistika ve spojích
Studijní program
Dopravní technologie a spoje
Signatura tištěné verze
D18768
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
analyse, Czech Post, distribution, Internet shops, traffic companies, Competition, Analýza, Česká pošta, distribuce, internetové obchody, dopravní společnosti, Konkurence