Digitální knihovnaUPCE
 

Využití technik sociologického výzkumu v obchodní praxi

Bakalářská práceOmezený přístup
Náhled

Datum publikování

2008

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce se zabývá sociologickým výzkumem a využitím jeho technik v obchodní praxi. Využití jedné z technik, a to techniky dotazování, je prezentováno na konkrétním výzkumu, který provedla autorka v nakladatelství odborné literatury. Teoretická část obsahuje krátká pojednání z teorie sociologického výzkumu, historie a jeho využití v praxi, dále jsou zmíněna etická hlediska výzkumu a výzkumné agentury v ČR. Více se práce zabývá jednotlivými technikami sociologického výzkumu, jejich využitím v marketingové praxi, výhodami a nevýhodami pro toto použití. V praktické části autorka představuje cíle výzkumu, jeho průběh a výsledky.

Rozsah stran

63 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Sociologie

Studijní program

Sociologie

Signatura tištěné verze

D18939

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

questionnaire solution, marketing researches, sociological researches, sociological researches, bookstores, publishers, dotazníková šetření, marketingové výzkumy, sociologické výzkumy, knihkupectví, nakladatelství

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced