Využití technik sociologického výzkumu v obchodní praxi
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2008
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zabývá sociologickým výzkumem a využitím jeho technik v obchodní praxi. Využití jedné z technik, a to techniky dotazování, je prezentováno na konkrétním výzkumu, který provedla autorka v nakladatelství odborné literatury. Teoretická část obsahuje krátká pojednání z teorie sociologického výzkumu, historie a jeho využití v praxi, dále jsou zmíněna etická hlediska výzkumu a výzkumné agentury v ČR. Více se práce zabývá jednotlivými technikami sociologického výzkumu, jejich využitím v marketingové praxi, výhodami a nevýhodami pro toto použití. V praktické části autorka představuje cíle výzkumu, jeho průběh a výsledky.
Rozsah stran
63 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Sociologie
Studijní program
Sociologie
Signatura tištěné verze
D18939
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
questionnaire solution, marketing researches, sociological researches, sociological researches, bookstores, publishers, dotazníková šetření, marketingové výzkumy, sociologické výzkumy, knihkupectví, nakladatelství