Digitální knihovnaUPCE
 

Tvorba a aplikace benchmarkingového testu

Diplomová práce
Náhled

Datum publikování

2008

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Vznik intenzivní konkurence v globálním podnikatelském prostředí vyvolal velký zájem o zkoumání důvodů a příčin, proč některé podniky jsou mimořádně úspěšné, jiné jen průměrné a některé dokonce zanikají. V podstatě jde o poznání silných stránek partnerů a vlastního podniku, které jsou základním předpokladem přežití firmy v tržně orientovaném prostředí. Tato práce je zaměřena na tvorbu a aplikaci benchmarkingového testu, na základě kterého jsou navrhnuta optimalizační opatření ve vybrané firmě.

Rozsah stran

61 s., 4 s. příloh

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Dopravní inženýrství a spoje

Signatura tištěné verze

D18809

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

benchmark questionary, Competition, Optimalization, precaution, benchmarkingový dotazník, Telefónica O2, Konkurence, Optimalizace, opatření

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced