Analýza kupního chování společnosti JINOVA s.r.o.
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2008
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce je věnována problematice kupního chování organizací. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se kupního chování společností, je zde definován pojem konkurence, zákazník, formy komunikace se zákazníkem, podpora prodeje a distribuce. Praktická část postihuje analýzu společnosti JINOVA s.r.o., týkající se vlastního rozhodovacího procesu firmy – ten se především zaměřuje na způsob výběru a hodnocení dodavatelů, způsobu plánování zakázek včetně smluvních a dodacích podmínek. Poté následuje analýza trhu ohřevu vzduchu, především z hlediska velikosti podílu na celkovém trhu, konkurence a zákazníků (stávajících i potenciálních). Na závěr je popsána problematika distribuce, forma vzájemné komunikace, možnosti podpory prodeje a pokroky v oblasti vývoje vzduchotechnických jednotek.
Rozsah stran
51 s., 9 s. příloh
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Veřejná ekonomika a správa
Studijní program
Hospodářská politika a správa
Signatura tištěné verze
D18272
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
buying processes of making decisions, organizations, consumers, Competition, distribution, Communication, kupní rozhodovací procesy, organizace, zákazníci, Konkurence, distribuce, Komunikace