Digitální knihovnaUPCE
 

Analýza kupního chování společnosti JINOVA s.r.o.

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2008

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce je věnována problematice kupního chování organizací. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se kupního chování společností, je zde definován pojem konkurence, zákazník, formy komunikace se zákazníkem, podpora prodeje a distribuce. Praktická část postihuje analýzu společnosti JINOVA s.r.o., týkající se vlastního rozhodovacího procesu firmy – ten se především zaměřuje na způsob výběru a hodnocení dodavatelů, způsobu plánování zakázek včetně smluvních a dodacích podmínek. Poté následuje analýza trhu ohřevu vzduchu, především z hlediska velikosti podílu na celkovém trhu, konkurence a zákazníků (stávajících i potenciálních). Na závěr je popsána problematika distribuce, forma vzájemné komunikace, možnosti podpory prodeje a pokroky v oblasti vývoje vzduchotechnických jednotek.

Rozsah stran

51 s., 9 s. příloh

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Veřejná ekonomika a správa

Studijní program

Hospodářská politika a správa

Signatura tištěné verze

D18272

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

buying processes of making decisions, organizations, consumers, Competition, distribution, Communication, kupní rozhodovací procesy, organizace, zákazníci, Konkurence, distribuce, Komunikace

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced