dc.contributor.advisor |
Salava, Daniel |
|
dc.contributor.author |
Haklová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2008-08-12T06:42:59Z |
|
dc.date.available |
2008-08-12T06:42:59Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/28889 |
|
dc.description.abstract |
Obsahem této bakalářské práce je analýza konkurence na trhu adresné distribuce listovních zásilek. V první části jsou uvedeny základní informace o poštovním trhu a podrobnější informace o trhu adresné distribuce listovních zásilek v České republice. Analýza je zaměřena na největší a nejsilnější subjekty na tomto trhu působící, kterými jsou Česká pošta, s. p., TNT Post ČR s.r.o., Mediaservis s.r.o. a Česká distribuční a.s.. Výsledkem této práce je zhodnocení služeb poskytovaných jednotlivými subjekty v oblasti adresné distribuce listovních zásilek a mimo jiné i návrhy na zlepšení těchto služeb. |
cze |
dc.format |
59 s., 8 s. obr. příloh |
cze |
dc.format.extent |
1074786 bytes |
eng |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
eng |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
direct consignment |
eng |
dc.subject |
Česká pošta |
eng |
dc.subject |
liberalization |
eng |
dc.subject |
letter items |
eng |
dc.subject |
postal market |
eng |
dc.subject |
adresné zásilky |
cze |
dc.subject |
Česká pošta |
cze |
dc.subject |
liberalizace |
cze |
dc.subject |
listovní zásilky |
cze |
dc.subject |
poštovní trh |
cze |
dc.title |
Analýza konkurence na trhu adresné distribuce listovních zásilek |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis of competitiveness on the market of letter consignment distribution |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Sopuchová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2008 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main content of this bachelor work is the analysis of competitiveness on the market of letter consignment distribution. The basic information about postal market and more detailed information about the market of letter consignment distribution in the Czech Republic are introduced in the first part. The analysis is targeted to the largest and the most powerful leaders on this market – Česká pošta, s. p., TNT Post ČR s.r.o., Mediaservis s.r.o. and Česká distribuční a.s. The result of this work is the evaluation of services which are offered in the area of consignment distribution and also suggestions how to improve services. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management, marketing a logistika ve spojích |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D18795 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |