Analýza konkurence na trhu adresné distribuce listovních zásilek
Bakalářská práceOmezený přístupSoubory
Datum publikování
2008
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Obsahem této bakalářské práce je analýza konkurence na trhu adresné distribuce listovních zásilek. V první části jsou uvedeny základní informace o poštovním trhu a podrobnější informace o trhu adresné distribuce listovních zásilek v České republice. Analýza je zaměřena na největší a nejsilnější subjekty na tomto trhu působící, kterými jsou Česká pošta, s. p., TNT Post ČR s.r.o., Mediaservis s.r.o. a Česká distribuční a.s.. Výsledkem této práce je zhodnocení služeb poskytovaných jednotlivými subjekty v oblasti adresné distribuce listovních zásilek a mimo jiné i návrhy na zlepšení těchto služeb.
Rozsah stran
59 s., 8 s. obr. příloh
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management, marketing a logistika ve spojích
Studijní program
Dopravní technologie a spoje
Signatura tištěné verze
D18795
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
direct consignment, Česká pošta, liberalization, letter items, postal market, adresné zásilky, Česká pošta, liberalizace, listovní zásilky, poštovní trh