Firemní rituály
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2008
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zaměřuje na analýzu rituálů, které jsou používány při firemních jednáních a v komunikaci se zaměstnanci firmy. Formou přímého pozorování a rozhovorů je kladen důraz na funkci, jaký rituál v tomto specifickém prostředí má, a jak systematicky je používán, aby měl očekávaný efekt. Práce vychází z hypotézy, že firemní společnost je svébytným soužitím jedinců, kteří při komunikaci využívají zavedené postupy, které jim jejich soužití usnadňují.
Rozsah stran
43 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Sociální antropologie
Studijní program
Sociologie
Signatura tištěné verze
D19037
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
rituals, companies, social structure, tribes, symbols, company myth, company communication, reality, rituály, firmy, sociální struktura, klany, symboly, firemní mýtus, firemní komunikace