Digitální knihovnaUPCE
 

Evaluation in ELT

Diplomová práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2008

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

This thesis is dealing with the evaluation in ELT and the attention is focused on the individual progress norm. After mentioning the main characteristics of the individual as well as social progress norm, the individual progress norm and its benefits and limitations are further discussed. Furthermore, a qualitative research is described. The aim of the research is to find out whether and to what extent do the teachers of English use the individual progress norm when they evaluate.

Rozsah stran

71 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Učitelství anglického jazyka

Studijní program

Učitelství pro základní školy

Signatura tištěné verze

D18104

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

ELT, Evaluation, individual progress norm, social progress norm, individualization, Výuka anglického jazyka, evaluace, individuální vztahová norma, sociální vztahová norma, individualizace

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced