Dalton Plan in ELT : the role of teacher and the role of student
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2008
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
The main aim of this thesis is to develop awareness of the Dalton plan and its influence on the development of learner autonomy and communicative competence in ELT. It is suggested how the conditions in Dalton lessons affect the development of language skills, language subskills and different parts of communicative competence. This paper is also concerned with the influence of teacher roles and organisational forms on the development of learner autonomy and communicative competence.
Rozsah stran
89 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Učitelství anglického jazyka
Studijní program
Učitelství pro základní školy
Signatura tištěné verze
D18097
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Výuka anglického jazyka, daltonský plán, autonomie žáka, komunikativní kompetence, organizační formy výuky, ELT, Dalton plan, learner autonomy, communicative competence, organisational forms