Digitální knihovnaUPCE
 

Dalton Plan in ELT : the role of teacher and the role of student

Diplomová práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2008

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

The main aim of this thesis is to develop awareness of the Dalton plan and its influence on the development of learner autonomy and communicative competence in ELT. It is suggested how the conditions in Dalton lessons affect the development of language skills, language subskills and different parts of communicative competence. This paper is also concerned with the influence of teacher roles and organisational forms on the development of learner autonomy and communicative competence.

Rozsah stran

89 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Učitelství anglického jazyka

Studijní program

Učitelství pro základní školy

Signatura tištěné verze

D18097

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Výuka anglického jazyka, daltonský plán, autonomie žáka, komunikativní kompetence, organizační formy výuky, ELT, Dalton plan, learner autonomy, communicative competence, organisational forms

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced