Developing reading skills in English in primary school learners with dyslexia
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2008
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
The paper focuses on the questions related to the development of reading skills in English in primary school learners with dyslexia. The theoretical part summarizes all the relevant information related to this topic, while drawing on the English as well as the Czech language environment. The practical part afterwards, analyses the process and results of the case-study, carried out in order to verify the effectiveness of the re-educational program, created for this paper with respect to individual characteristics of involved learners with dyslexia.
Rozsah stran
97 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Učitelství anglického jazyka
Studijní program
Učitelství pro základní školy
Signatura tištěné verze
D18101
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
specific learning difficulties, dyslexia, reading skills development, primary schools, English language, specifické poruchy učení, dyslexie, rozvoj čtecích dovedností, základní školy, angličtina