dc.contributor.advisor |
Černohorská, Liběna |
|
dc.contributor.author |
Ludvík, Filip
|
|
dc.date.accessioned |
2007-11-26T10:53:55Z |
|
dc.date.available |
2007-11-26T10:53:55Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/27371 |
|
dc.description.abstract |
Tématem diplomové práce je marketingová strategie Hypoteční banky, a.s.. Práce je rozdělena do třech základních částí. První část diplomové práce se zabývá teoretickými poznatky, které zahrnují definice pojmů a jednotlivé kroky strategického marketingového procesu se zaměřením na oblast finančních služeb. Vystupují zde i možné přístupy formulování marketingových strategií a jejich realizace. V druhé části je nejdříve představena Hypoteční banka, a.s., stručně její historický vývoj a následně stanovené cíle. Ve třetí části je pro lepší odhalení silných a slabých stránek společnosti provedena SWOT analýza. Součástí třetí části jsou i návrhy změn pro jednotlivé přístupy marketingové strategie. Závěr práce je věnován nedostatkům a příležitostem se kterými se Hypoteční banka potýká. |
cze |
dc.format |
78 s., 8 s. příloh |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
SWOT analysis |
eng |
dc.subject |
Strategy |
eng |
dc.subject |
products |
eng |
dc.subject |
banks |
eng |
dc.subject |
Marketing |
cze |
dc.subject |
Strategie |
cze |
dc.subject |
SWOT analýza |
cze |
dc.subject |
banky |
cze |
dc.subject |
produkty |
cze |
dc.title |
Marketingová strategie Hypoteční banky, a.s. |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing strategy of Hypoteční banka, a.s. |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2007 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main subject of this thesis is marketing strategy of Hypoteční banka, a.s. The thesis is divided into three main chapters. The first part involves in theoretical concepts which cover definitions and separate strategical steps in marketing process with impact to financial services. There is possible to see different kind of marketing processes and implementation. Firstly, Hypoteční banka is introduced in second part with brief historical evolution. There is important to know currant situation of Hypoteční banka on mortgage trade, for that reason we can find corporation environment analyse as well. Third part is focused on SWOT analyse and finding a new idea out how make the marketing strategy better. We can find some issues and opportunities which are on daily time. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika veřejného sektoru |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D17224 |
|
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |