Marketingová strategie Hypoteční banky, a.s.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Černohorská, Liběna
dc.contributor.author Ludvík, Filip
dc.date.accessioned 2007-11-26T10:53:55Z
dc.date.available 2007-11-26T10:53:55Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/27371
dc.description.abstract Tématem diplomové práce je marketingová strategie Hypoteční banky, a.s.. Práce je rozdělena do třech základních částí. První část diplomové práce se zabývá teoretickými poznatky, které zahrnují definice pojmů a jednotlivé kroky strategického marketingového procesu se zaměřením na oblast finančních služeb. Vystupují zde i možné přístupy formulování marketingových strategií a jejich realizace. V druhé části je nejdříve představena Hypoteční banka, a.s., stručně její historický vývoj a následně stanovené cíle. Ve třetí části je pro lepší odhalení silných a slabých stránek společnosti provedena SWOT analýza. Součástí třetí části jsou i návrhy změn pro jednotlivé přístupy marketingové strategie. Závěr práce je věnován nedostatkům a příležitostem se kterými se Hypoteční banka potýká. cze
dc.format 78 s., 8 s. příloh cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.subject SWOT analysis eng
dc.subject Strategy eng
dc.subject products eng
dc.subject banks eng
dc.subject Marketing cze
dc.subject Strategie cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.subject banky cze
dc.subject produkty cze
dc.title Marketingová strategie Hypoteční banky, a.s. cze
dc.title.alternative Marketing strategy of Hypoteční banka, a.s. eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2007
dc.description.abstract-translated The main subject of this thesis is marketing strategy of Hypoteční banka, a.s. The thesis is divided into three main chapters. The first part involves in theoretical concepts which cover definitions and separate strategical steps in marketing process with impact to financial services. There is possible to see different kind of marketing processes and implementation. Firstly, Hypoteční banka is introduced in second part with brief historical evolution. There is important to know currant situation of Hypoteční banka on mortgage trade, for that reason we can find corporation environment analyse as well. Third part is focused on SWOT analyse and finding a new idea out how make the marketing strategy better. We can find some issues and opportunities which are on daily time. eng
dc.description.department Ústav ekonomie cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika veřejného sektoru cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D17224
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet