dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
cze |
dc.contributor.author |
Krupa, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T14:27:30Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T14:27:30Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/25367 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce "Analýza komunikačního mixu společnosti Hansgrohe CS, s. r. o." se zabývá problematikou marketingové komunikace, jejími nástroji a účinností. Cílem práce je podrobné zmapování jednotlivých nástrojů marketingové komunikace. Do těchto nástrojů patří reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej a direct marketing. V teoretické části nejprve přibližuji názory odborníků na tuto oblast. V praktické části se zabývám nejdřívem profilem společnosti Hansgrohe, poté analyzuji její jednotlivé nástroje komunikačního mixu, zachycuji je v grafické podobě a hodnotím. Podkladové informace vycházejí z praktických poznatků a zkušeností a poskytnutých informací kompetentními pracovníky této firmy. Součástí práce jsou i praktické ukázky některých prvků jednotlivých nástrojů. |
cze |
dc.format |
106 s., 13 s. obr. příloh |
cze |
dc.format.extent |
|
cze |
dc.format.mimetype |
|
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
|
cze |
dc.subject |
Reklama |
cze |
dc.subject |
Public relations |
cze |
dc.subject |
promotions |
cze |
dc.subject |
komunikační mix |
cze |
dc.subject |
Marketingový mix |
cze |
dc.subject |
Hansgrohe |
cze |
dc.subject |
propagace |
cze |
dc.subject |
Marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
podpora prodeje |
cze |
dc.subject |
direct marketing |
cze |
dc.subject |
osobní prodej |
cze |
dc.subject |
promotion |
eng |
dc.subject |
Public relations |
eng |
dc.subject |
Communication mix |
eng |
dc.subject |
Marketing mix |
eng |
dc.subject |
Hansgrohe |
eng |
dc.subject |
propagation |
eng |
dc.subject |
Marketing communication |
eng |
dc.subject |
direct marketing |
eng |
dc.subject |
personal selling |
eng |
dc.title |
Analýza komunikačního mixu společnosti Hansgrohe CS, s. r. o. |
cze |
dc.title.alternative |
Means of communication mix analysis of the company Hansgrohe CS, s. r. o. |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
|
cze |
dc.date.accepted |
2007 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The thesis "Means of communication mix analysis of the company Hansgrohe CS, s. r. o." deals with the problems of marketing communication, means of this communication and its efficiency. The aim of the work is to map individual means of marketing communication. This communication includes promotion, public relations, personal selling and direct marketing. I describe views of experts in this problem in the theory part. In the practical part I deal with company Hansgrohe generally and after it I analyze means of communication mix of this company and demonstrate it graphically. The data from the practical pieces of knowledge, experience and afforded information from qualified workers. Practical ilustrations of individual means of communication are enclosed. |
cze |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika veřejného sektoru |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
Práce dosud není ve studovně dostupná |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |