Digitální knihovnaUPCE
 

Analýza komunikačního mixu společnosti Hansgrohe CS, s. r. o.

Diplomová práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2007

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práce "Analýza komunikačního mixu společnosti Hansgrohe CS, s. r. o." se zabývá problematikou marketingové komunikace, jejími nástroji a účinností. Cílem práce je podrobné zmapování jednotlivých nástrojů marketingové komunikace. Do těchto nástrojů patří reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej a direct marketing. V teoretické části nejprve přibližuji názory odborníků na tuto oblast. V praktické části se zabývám nejdřívem profilem společnosti Hansgrohe, poté analyzuji její jednotlivé nástroje komunikačního mixu, zachycuji je v grafické podobě a hodnotím. Podkladové informace vycházejí z praktických poznatků a zkušeností a poskytnutých informací kompetentními pracovníky této firmy. Součástí práce jsou i praktické ukázky některých prvků jednotlivých nástrojů.

Rozsah stran

106 s., 13 s. obr. příloh

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika veřejného sektoru

Studijní program

Hospodářská politika a správa

Signatura tištěné verze

Práce dosud není ve studovně dostupná

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Reklama, Public relations, promotions, komunikační mix, Marketingový mix, Hansgrohe, propagace, Marketingová komunikace, podpora prodeje, direct marketing, osobní prodej, promotion, Public relations, Communication mix, Marketing mix, Hansgrohe, propagation, Marketing communication, direct marketing, personal selling

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced