Analýza komunikačního mixu společnosti Hansgrohe CS, s. r. o.
Diplomová práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2007
Autoři
Vedoucí práce
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce "Analýza komunikačního mixu společnosti Hansgrohe CS, s. r. o." se zabývá problematikou marketingové komunikace, jejími nástroji a účinností. Cílem práce je podrobné zmapování jednotlivých nástrojů marketingové komunikace. Do těchto nástrojů patří reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej a direct marketing. V teoretické části nejprve přibližuji názory odborníků na tuto oblast. V praktické části se zabývám nejdřívem profilem společnosti Hansgrohe, poté analyzuji její jednotlivé nástroje komunikačního mixu, zachycuji je v grafické podobě a hodnotím. Podkladové informace vycházejí z praktických poznatků a zkušeností a poskytnutých informací kompetentními pracovníky této firmy. Součástí práce jsou i praktické ukázky některých prvků jednotlivých nástrojů.
Rozsah stran
106 s., 13 s. obr. příloh
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika veřejného sektoru
Studijní program
Hospodářská politika a správa
Signatura tištěné verze
Práce dosud není ve studovně dostupná
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Reklama, Public relations, promotions, komunikační mix, Marketingový mix, Hansgrohe, propagace, Marketingová komunikace, podpora prodeje, direct marketing, osobní prodej, promotion, Public relations, Communication mix, Marketing mix, Hansgrohe, propagation, Marketing communication, direct marketing, personal selling