Marketingová strategie cestovní kanceláře CVOK

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Průša, Petr
dc.contributor.author Kubů, Jiří
dc.date.accessioned 2007-09-30T14:26:30Z
dc.date.available 2007-09-30T14:26:30Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/25337
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu v konkrétní cestovní kanceláři, která podniká na trhu vodní turistiky a raftingu. Reaguje na to, že prostředí, ve kterém cestovní vodácká kancelář podniká, se neustále mění v oblasti vědy, struktury trhu, požadavcích a přáních zákazníků. Na základě těchto změn se snaží navrhnout marketingový směr, kterým by se firma měla ubírat. Navrhuje konkrétní marketingovou strategii, která by měla zajistit efektivnější a kvalitnější komunikaci se zákazníkem a s poskytovateli jednotlivých služeb. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.subject 75 s., 4 s. příloh cze
dc.subject cestovní kanceláře cze
dc.subject vodní turistika cze
dc.subject Marketing cze
dc.subject Strategie cze
dc.title Marketingová strategie cestovní kanceláře CVOK cze
dc.title.alternative Marketing strategy of travel agency CVOK eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Bartoš, Kamil
dc.date.accepted 2007
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D16820
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet