Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingová strategie cestovní kanceláře CVOK

Diplomová práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2007

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu v konkrétní cestovní kanceláři, která podniká na trhu vodní turistiky a raftingu. Reaguje na to, že prostředí, ve kterém cestovní vodácká kancelář podniká, se neustále mění v oblasti vědy, struktury trhu, požadavcích a přáních zákazníků. Na základě těchto změn se snaží navrhnout marketingový směr, kterým by se firma měla ubírat. Navrhuje konkrétní marketingovou strategii, která by měla zajistit efektivnější a kvalitnější komunikaci se zákazníkem a s poskytovateli jednotlivých služeb.

Rozsah stran

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Dopravní inženýrství a spoje

Signatura tištěné verze

D16820

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

75 s., 4 s. příloh, cestovní kanceláře, vodní turistika, Marketing, Strategie

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced