Marketingová strategie cestovní kanceláře CVOK
Diplomová práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2007
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu v konkrétní cestovní kanceláři, která podniká na trhu vodní turistiky a raftingu. Reaguje na to, že prostředí, ve kterém cestovní vodácká kancelář podniká, se neustále mění v oblasti vědy, struktury trhu, požadavcích a přáních zákazníků. Na základě těchto změn se snaží navrhnout marketingový směr, kterým by se firma měla ubírat. Navrhuje konkrétní marketingovou strategii, která by měla zajistit efektivnější a kvalitnější komunikaci se zákazníkem a s poskytovateli jednotlivých služeb.
Rozsah stran
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
D16820
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
75 s., 4 s. příloh, cestovní kanceláře, vodní turistika, Marketing, Strategie