Řízení vztahu se zákazníky ve firmě Krystaly

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef
dc.contributor.author Voženílek, Petr
dc.date.accessioned 2007-09-30T14:06:20Z
dc.date.available 2007-09-30T14:06:20Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/24884
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou řízení vztahu se zákazníky ve firmě Krystaly, Hradec Králové a.s.. V první části se práce věnuje teoretickému vymezení problémů spjatými s problematikou vztahového marketingu. Jsou zde uvedeny pojmy jako hodnota zákazníka, spokojenost, kvalita. Dále jsou v této teoretické části popsány základní marketingové koncepce a metody. Druhá část práce podrobně rozebírá teoretická východiska metody CRM – Customer Relationship management. Co přinese metoda CRM pro konkrétní podnik? Posuzuje vhodnost koncepce, a všeobecné náklady metody CRM v podniku. Ve třetí a čtvrté části této diplomové práce je provedena podrobná situační analýza společnosti Krystaly, Hradec Králové a.s. se zaměřením na oddělení marketingu. V závěru jsou navrženy změny v oblasti řízení vztahu se zákazníky, které vyplynuly z provedené situační analýzy a zhodnoceny poznatky získané v rámci zpracování diplomové práce. cze
dc.format 66 s., 13 s. příloh cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.subject satisfied customers eng
dc.subject Quality eng
dc.subject marketing conceptions eng
dc.subject Marketing cze
dc.subject Marketingové koncepce cze
dc.subject CRM cze
dc.subject ECSI cze
dc.subject ECR cze
dc.subject nákupní chování cze
dc.subject spokojenost zákazníků cze
dc.subject Kvalita cze
dc.title Řízení vztahu se zákazníky ve firmě Krystaly cze
dc.title.alternative Customer relationship management in Krystaly company eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2007
dc.description.abstract-translated Thesis concerns on the customer relationship management in Krystaly company. The first part contains the theoretical lay-out of problem in customer management. The basic terms as the customer evaluation, contentment and quality are explained and discussed. The theory section describes also main conceptions and methods of marketing. In the second book outcomes of the CRM method - Customer Relationship Managment - are analysed in details. What the contributions of CRM method for the company should be? The judgement of the economical conception and total cost of CRM at place. The latter parts of thesis works out the annual particular analysis of Krystaly, with main concern on the management department. As the conclusion of the disertation the schedule of changes in customer management, as the goal of our analysis in the firm, is suggested. The value of knowledge gained by this project is rated in the end of thesis. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika veřejného sektoru cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D16679
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet