Digitální knihovnaUPCE
 

Řízení vztahu se zákazníky ve firmě Krystaly

Diplomová práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2007

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá problematikou řízení vztahu se zákazníky ve firmě Krystaly, Hradec Králové a.s.. V první části se práce věnuje teoretickému vymezení problémů spjatými s problematikou vztahového marketingu. Jsou zde uvedeny pojmy jako hodnota zákazníka, spokojenost, kvalita. Dále jsou v této teoretické části popsány základní marketingové koncepce a metody. Druhá část práce podrobně rozebírá teoretická východiska metody CRM – Customer Relationship management. Co přinese metoda CRM pro konkrétní podnik? Posuzuje vhodnost koncepce, a všeobecné náklady metody CRM v podniku. Ve třetí a čtvrté části této diplomové práce je provedena podrobná situační analýza společnosti Krystaly, Hradec Králové a.s. se zaměřením na oddělení marketingu. V závěru jsou navrženy změny v oblasti řízení vztahu se zákazníky, které vyplynuly z provedené situační analýzy a zhodnoceny poznatky získané v rámci zpracování diplomové práce.

Rozsah stran

66 s., 13 s. příloh

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika veřejného sektoru

Studijní program

Hospodářská politika a správa

Signatura tištěné verze

D16679

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

satisfied customers, Quality, marketing conceptions, Marketing, Marketingové koncepce, CRM, ECSI, ECR, nákupní chování, spokojenost zákazníků, Kvalita

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced