Řízení vztahu se zákazníky ve firmě Krystaly
Diplomová práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2007
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení vztahu se zákazníky ve firmě Krystaly, Hradec Králové a.s.. V první části se práce věnuje teoretickému vymezení problémů spjatými s problematikou vztahového marketingu. Jsou zde uvedeny pojmy jako hodnota zákazníka, spokojenost, kvalita. Dále jsou v této teoretické části popsány základní marketingové koncepce a metody. Druhá část práce podrobně rozebírá teoretická východiska metody CRM – Customer Relationship management. Co přinese metoda CRM pro konkrétní podnik? Posuzuje vhodnost koncepce, a všeobecné náklady metody CRM v podniku. Ve třetí a čtvrté části této diplomové práce je provedena podrobná situační analýza společnosti Krystaly, Hradec Králové a.s. se zaměřením na oddělení marketingu. V závěru jsou navrženy změny v oblasti řízení vztahu se zákazníky, které vyplynuly z provedené situační analýzy a zhodnoceny poznatky získané v rámci zpracování diplomové práce.
Rozsah stran
66 s., 13 s. příloh
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika veřejného sektoru
Studijní program
Hospodářská politika a správa
Signatura tištěné verze
D16679
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
satisfied customers, Quality, marketing conceptions, Marketing, Marketingové koncepce, CRM, ECSI, ECR, nákupní chování, spokojenost zákazníků, Kvalita