dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
|
dc.contributor.author |
Voženílek, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T14:06:20Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T14:06:20Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/24884 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení vztahu se zákazníky ve firmě Krystaly, Hradec Králové a.s.. V první části se práce věnuje teoretickému vymezení problémů spjatými s problematikou vztahového marketingu. Jsou zde uvedeny pojmy jako hodnota zákazníka, spokojenost, kvalita. Dále jsou v této teoretické části popsány základní marketingové koncepce a metody. Druhá část práce podrobně rozebírá teoretická východiska metody CRM – Customer Relationship management. Co přinese metoda CRM pro konkrétní podnik? Posuzuje vhodnost koncepce, a všeobecné náklady metody CRM v podniku. Ve třetí a čtvrté části této diplomové práce je provedena podrobná situační analýza společnosti Krystaly, Hradec Králové a.s. se zaměřením na oddělení marketingu. V závěru jsou navrženy změny v oblasti řízení vztahu se zákazníky, které vyplynuly z provedené situační analýzy a zhodnoceny poznatky získané v rámci zpracování diplomové práce. |
cze |
dc.format |
66 s., 13 s. příloh |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
satisfied customers |
eng |
dc.subject |
Quality |
eng |
dc.subject |
marketing conceptions |
eng |
dc.subject |
Marketing |
cze |
dc.subject |
Marketingové koncepce |
cze |
dc.subject |
CRM |
cze |
dc.subject |
ECSI |
cze |
dc.subject |
ECR |
cze |
dc.subject |
nákupní chování |
cze |
dc.subject |
spokojenost zákazníků |
cze |
dc.subject |
Kvalita |
cze |
dc.title |
Řízení vztahu se zákazníky ve firmě Krystaly |
cze |
dc.title.alternative |
Customer relationship management in Krystaly company |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2007 |
|
dc.description.abstract-translated |
Thesis concerns on the customer relationship management in Krystaly company. The first part contains the theoretical lay-out of problem in customer management. The basic terms as the customer evaluation, contentment and quality are explained and discussed. The theory section describes also main conceptions and methods of marketing. In the second book outcomes of the CRM method - Customer Relationship Managment - are analysed in details. What the contributions of CRM method for the company should be? The judgement of the economical conception and total cost of CRM at place. The latter parts of thesis works out the annual particular analysis of Krystaly, with main concern on the management department. As the conclusion of the disertation the schedule of changes in customer management, as the goal of our analysis in the firm, is suggested. The value of knowledge gained by this project is rated in the end of thesis. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika veřejného sektoru |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D16679 |
|
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |