dc.contributor.advisor |
Černá, Monika |
|
dc.contributor.author |
Janková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T14:00:16Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T14:00:16Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/24808 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá problematikou výuky anglického jazyka u žáků mladšího školního věku. Teoretická část práce se soustředí na otázku udržení pozornosti a především na délku učebních aktivit a jejich různorodost. Výzkum se zabývá otázkou, zda pozorované vyučovací hodiny odpovídají potřebám žáků z hlediska typů a časových parametrů učebních aktivit. |
cze |
dc.format |
76 s. |
cze |
dc.format.extent |
403,5 kB |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
výuka jazyků |
cze |
dc.subject |
angličtina |
cze |
dc.subject |
mladší školní věk |
cze |
dc.subject |
Motivace |
cze |
dc.title |
Teaching English to young learners |
eng |
dc.title.alternative |
Výuka anglického jazyka u žáků mladšího školního věku |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Píšová, Michaela |
|
dc.date.accepted |
2007 |
|
dc.description.department |
Katedra anglistiky a amerikanistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D16490 |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |