Analýza marketingové komunikace společnosti Jaroslav Macenauer, Ing. - AKVARIUM

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef
dc.contributor.author Macenauer, Jaroslav
dc.date.accessioned 2007-09-30T13:55:21Z
dc.date.available 2007-09-30T13:55:21Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/24687
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá marketignovými komunikačními nástroji a jejich bližší analýzou. Úvodní část je věnována teoretickému popisu, co je to marketigový mix a jaká je úloha komunikačního mixu v systému marketingového procesu. Dále je zde uvedeno jednotlivé členění základních prvků marketingového mixu V praktické části jsou uplatňovány vědomosti nabyté z teorie. Práce se zabývá situační analýzou firmy a situační analýzou vnějšího a tržního okolí firmy. Na závěr jsou uvedeny jednotlivé návrhy změn v komunikačním mixu společnosti a jejich uvedení do praxe. cze
dc.format 55 cze
dc.format.extent 838739 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Marketing eng
dc.subject marketing tools eng
dc.subject Marketing mix eng
dc.subject marketing communications eng
dc.subject communications mix eng
dc.subject Advertisement eng
dc.subject advertising campaign eng
dc.subject Situation analysis eng
dc.subject Marketing cze
dc.subject marketingové nástroje cze
dc.subject Marketingový mix cze
dc.subject Marketingová komunikace cze
dc.subject komunikační mix cze
dc.subject Reklama cze
dc.subject reklamní kampaň cze
dc.subject Situační analýza cze
dc.title Analýza marketingové komunikace společnosti Jaroslav Macenauer, Ing. - AKVARIUM cze
dc.title.alternative Analysis Marketing Communication Companies Jaroslav Macenauer, Ing. - AKVARIUM cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2006
dc.description.abstract-translated This bachelor work is dealing with marketing’s communications tools and their nearer analysis. Introduction is attend to theoretic description, what is the marketing mix and what is exercise communications mix in system of marketing process. Further is mentioned individual segmentation of basic elements marketing mix here. Theoretical knowledges are exercised in practical parts. The work is dealing with situation‘s analysis of copany and situation‘s analysis of outside and market surroundings copany. Lastly are mentioned individual suggestions of changes in communications mix the copany and their implementation in practice. cze
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a celní správa cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D15074
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet