Analýza marketingové komunikace společnosti Jaroslav Macenauer, Ing. - AKVARIUM
Bakalářská práceOtevřený přístup Náhled není k dispozici
Soubory
Datum publikování
2006
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá marketignovými komunikačními nástroji a jejich bližší analýzou. Úvodní část je věnována teoretickému popisu, co je to marketigový mix a jaká je úloha komunikačního mixu v systému marketingového procesu. Dále je zde uvedeno jednotlivé členění základních prvků marketingového mixu V praktické části jsou uplatňovány vědomosti nabyté z teorie. Práce se zabývá situační analýzou firmy a situační analýzou vnějšího a tržního okolí firmy. Na závěr jsou uvedeny jednotlivé návrhy změn v komunikačním mixu společnosti a jejich uvedení do praxe.
Rozsah stran
55
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a celní správa
Studijní program
Hospodářská politika a správa
Signatura tištěné verze
D15074
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Marketing, marketing tools, Marketing mix, marketing communications, communications mix, Advertisement, advertising campaign, Situation analysis, Marketing, marketingové nástroje, Marketingový mix, Marketingová komunikace, komunikační mix, Reklama, reklamní kampaň, Situační analýza