Digitální knihovnaUPCE
 

Analýza marketingové komunikace společnosti Jaroslav Macenauer, Ing. - AKVARIUM

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2006

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato bakalářská práce se zabývá marketignovými komunikačními nástroji a jejich bližší analýzou. Úvodní část je věnována teoretickému popisu, co je to marketigový mix a jaká je úloha komunikačního mixu v systému marketingového procesu. Dále je zde uvedeno jednotlivé členění základních prvků marketingového mixu V praktické části jsou uplatňovány vědomosti nabyté z teorie. Práce se zabývá situační analýzou firmy a situační analýzou vnějšího a tržního okolí firmy. Na závěr jsou uvedeny jednotlivé návrhy změn v komunikačním mixu společnosti a jejich uvedení do praxe.

Rozsah stran

55

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a celní správa

Studijní program

Hospodářská politika a správa

Signatura tištěné verze

D15074

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Marketing, marketing tools, Marketing mix, marketing communications, communications mix, Advertisement, advertising campaign, Situation analysis, Marketing, marketingové nástroje, Marketingový mix, Marketingová komunikace, komunikační mix, Reklama, reklamní kampaň, Situační analýza

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced