Study discipline:Dopravní management, marketing a logistika
Abstract:
Cílem diplomové práce je zaměřit se na zřízení prodejní přepážky POSTSHOP na střediskové poště Opava 1, která by měla zvýšit jak ziskovost pošty, tak vést ke spokojenosti zákazníků. První část popisuje organizační strukturu České pošty, s.p., vývoj poštovních služeb, historii, marketing a marketingový mix, který slouží jako nástroj pomocí něhož manažeři utváří vlastnosti služeb nabízených zákazníkům a v poslední řadě portfolio služeb České pošty, s.p. i jejich právní vymezení. Druhá část analyzuje stávající způsob prodeje doplňkového zboží, přičemž její součástí je i schéma interiéru střediskové pošty Opava 1 a současný stav nabídkového sortimentního portfolia obchodní přepážky POSTSHOP. Ve třetí části je zpracován návrh na realizaci zřízení nové prodejní přepážky, organizaci prodeje, označení prodejní přepážky a na personální zajištění. Závěrečná část diplomové práce tvoří analýzu nákladů a přínosů z navrženého projektu.