Marketingová strategie expresní distribuční firmy při vstupu na nové trhy
Login
DSpace Home
→
Univerzita Pardubice
→
Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses, dissertations, etc.
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Marketingová strategie expresní distribuční firmy při vstupu na nové trhy
Dvořáček, Lukáš
Files in this item
URI:
http://hdl.handle.net/10195/24247
Datum publikování:
2000
Document type:
diplomová práce
Advisor:
Jedenástíková, Dita
Signature:
D10210
Stav:
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou
Study discipline:
dopravní management, marketing a logistika
Abstract:
Autor v práci popisuje založení pobočky expresní distribuční společnosti v regionu a navrhuje její marketingové strategie.
Show full item record
Files
Size
Format
View
There are no files associated with this item.
This item appears in the following Collection(s)
Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses, dissertations, etc.
[39571]
Search DSpace
Whole Digital Library
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
Date issued
Authors
Titles
Subjects
This Collection
Date issued
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login