dc.contributor.advisor |
Tulka, Jiří |
|
dc.contributor.author |
Nováčková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T13:00:49Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T13:00:49Z |
|
dc.date.issued |
2001 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/23205 |
|
dc.description.abstract |
Autorka v práci popisuje provedení a vyhodnocení didaktického experimentu koncipovaného jako jednoskupinový projekt. Porovnávány byly výsledky, kterých žáci dosáhli po odučení jednoho tematického celku klasicky s výsledky dosaženými po odučení jiného tématického celku párově. Sledován byl vliv párové práce na dosažené výsledky. |
cze |
dc.format |
40 s. |
cze |
dc.format.extent |
|
cze |
dc.format.mimetype |
|
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
|
cze |
dc.subject |
pedagogika |
cze |
dc.subject |
výuka |
cze |
dc.subject |
matematika |
cze |
dc.subject |
didaktika |
cze |
dc.title |
Využití párového vyučování jako prostředku ke zvýšení efektivity při výuce matematiky |
cze |
dc.title.alternative |
|
cze |
dc.type |
|
cze |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.contributor.referee |
|
cze |
dc.date.accepted |
2001 |
|
dc.description.abstract-translated |
|
cze |
dc.description.department |
|
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-name |
|
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
|
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D11410 |
|
dc.thesis.degree-program |
|
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |