Marketingová strategie firmy SVOS, spol. s.r.o. Přelouč

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šaradín, Pavel
dc.contributor.author Rolečková, Lenka
dc.date.accessioned 2007-09-30T12:56:37Z
dc.date.available 2007-09-30T12:56:37Z
dc.date.issued 2001
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/22827
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na mezinárodní marketing, podnikatelské záměry a především novou marketingovou strategii firmy SVOS spol. s r.o. Přelouč. Jednotlivé části popisují cíle a možnosti firmy, analyzují vnější a vnitřní prostředí, slabé i silné stránky společnosti, nové podnikatelské příležitosti či stávající konkurenci. Celá práce by měla sloužit jako celkový průřez současnou marketingovou praxí společnosti a měla by být podkladem pro tvorbu nových marketingových strategií, které jsou nezbytné pro expanzi na zahraniční trhy. cze
dc.format 65 s. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingová strategie cze
dc.subject podnikatelské plány cze
dc.subject marketing strategy eng
dc.subject business plans eng
dc.title Marketingová strategie firmy SVOS, spol. s.r.o. Přelouč cze
dc.title.alternative Marketing strategy of the company SVOS, Ltd. Přelouč eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2001
dc.description.abstract-translated This diploma work is concentrated on international marketing, business intentions and above all a new marketing strategy of the company SVOS Ltd. Přelouč. The particular parts describe the aims and possibilities of the company, analyze the outer and inner environment, the weak and strong spots of society, new trading opportunities or current competition. The whole project should serve as a cross-section through the contemporary marketing experience of society and basis for creating new marketing strategies, that are unavoidable for expansion to outland market. eng
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D11302 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account